wtorek, 4 lutego 2014

czas pomyśleć o mitenkach:)

Zaskoczyłam Was?:D
A no właśnie! No musiałam, koniecznie musiałam wreszcie pokazać mitenki, które udziergały się ho ho temu, bo jeszcze w grudniu, grubo przed świętami! Zwalać na męża mego nie chcę, bo dobry jest i kochany, i w ogóle, ale trochę opóźniał mój wpis mitenkowy, ponieważ nie miał czasu na 'pokolorowanie' paznokci moich:) A bez jego fotoszopowego lakieru do paznokci zdjęcia byłyby mdłe, mitenki byłyby mdłe i dłonie moje również! Zlitował się dzisiaj nade mną, nadał wyraz moim paznokciom i oto włłłala pokazuję - mitenki na wcale nie srogą zimę, tylko taką w wersji light jaką mamy obecnie:


i jeszcze takie:

i jeszcze powstała jedna para, całkiem szara, którą noszę co dnia a której zapomniałam sesji zrobić.

Do następnego dziewczęta:* mam nadzieję, że już niebawem!
I wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!



Polka M.

16 komentarzy:

  1. siwy z mięta piękne :) rewelacyjne połączenie kolorów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę proszę więc do tego wszystkiego jeszcze dziergasz ... :)))
    Superowe są te minetki ... no i lakier na paznokciach do nich pasuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukiereczki takie udziergane , że hohoho - zdolna Bestyja z Ciebie jest :)
    i te zestawienia z lakierami, co to je Twój Luby ... ech ślicznie !!!!!
    Ściskam mocno :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne...zwłaszcza te trzecie:) Z jakiej włoczki dziergałaś? Śliczne kolory:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutkie rękawiczki zwłaszcza turkusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miteńki są przesłodkie, a moje ulubione to te turkusowe, a zdradziłabyś mi z jakiej włóczki je robiłaś? zakochałam się w nich:P
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, a kolor mają bardzo energetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja mam swoje mitenki przecudnej urody! Ostatnio je nawet na łyżwy założyłam!! Mimo że był to ostatni dzień marca :))))) Paula, wracaj do blogowania! Wystarcza Twoje foty nawet!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Zaglądam i zaglądam... Zaginęłaś???
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne! I faktycznie już pora;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, jakie piekne!!! A ja akurat tu zimą zajrzałam :)
    Aktywujesz bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Aktywuję, aktywuję, już wkrótce. Mam już nawet w zanadrzu kilka nowych wpisów:) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń