środa, 15 lipca 2015

Pochmurne Poduchy

Witajcie... znowu po trochę dłuższej przerwie spowodowanej tym, że od jakiegoś czasu ruszam się jak mucha w smole (dosłownie niestety). Ten stan mam nadzieję wkrótce minie. W ostatnim czasie udało mi się stworzyć trochę nowości, jednak nie mam czasu na zrobienie zdjęć i pokazanie:) Poszewki chmurkowe są banalnie proste i takie podobają mi się najbardziej. Uszyte z myślą, że wkrótce zamieszkają na naszej nowej sofie, na którą przyszło nam czekać aż 6 tygodni. Czekamy nadal, my i nowe poszewki właśnie! 


Pozdrowienia 
P.

8 komentarzy:

  1. Świetne poduszki :) Uwielbiam biało-czarne motywy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworzysz piękne rzeczy! Bardzo mi się tu podoba ;) a poduszki chmurki... świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. połącznie ich obu obok siebie genialne ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, ten materiał jest "obłędny", skradłabym Ci go chętnie;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam tą chmurkową tkaninę w domu i myślałam o uszyciu poszewek z niej! twoje wyglądają wspaniale!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduchy super;) ja kocham wszystkie poduchy:) i zaczynam je zbierać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. proste i efektowne! Do tego wzorek z chmurkami ostatnio też za mną chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń