sobota, 7 stycznia 2017

CANDY CANDY z Muminkami!

ZAPRASZAM na konkurs!!!
Muminki firmy MURLA tylko dla WAS!
Mam nadzieję, że tak jak my kochacie Muminki i chętnie przygarniecie ten emaliowany kubeczek dla siebie.
Z racji tego, że Groszek nadal odłącza maszynę z zasilania i porywa mi wszystkie szpule nici, które są w jego zasięgu, postanowiłam obdarować Was Muminkowym Kubkiem a nie kolejną poduszką. Na poduszki musicie poczekać:P:P:P
Kubków były trzy. Dwa dostały groszkowe dzieci, które chętnie popijają z nich kakao, gdy tata czyta im kolejne tomy Muminkowych opowieści. Dla Was czeka jeden - więc ZAPRASZAM do udziału w naszej zabawie!
Zasady są proste:
1. Napisać w komentarzu, którą postać z Muminków lubicie najbardziej (można uzasadnić).
2. Polubić i udostępnić post.
3. Polubić stronę "Groszkowo Mi" na FB
Zabawa trwa do 1 lutego.
Do tygodnia wylosuję jedną osobę do której poleci kubek!
Do dzieła!:)




13 komentarzy:

  1. Muminki kocham miłością nieskończoną:) z chęcią przygarnęłabym kubek, nie mam jednak możliwości spełnienia fejsbukowych warunków :(
    nie mniej jednak, moją ulubioną postacią jest Włóczykij, a to sprawą jego natury indywidualisty-filozofa, tajemniczość i mądrość. Nie bez wpływu myślę pozostaje rola p. Artura Kaczmarskiego, który użyczył głosu kreskówkowemu Włóczykijowi - bajkowy Włóczykij miał bowiem hipnotyzujący głos.. pewnie nie jestem oryginalna w wyborze Muminkowej postqaci:D
    miło Cię znowu widzieć na blogerze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubie i utozsamiam się z Mamą Muminka bardzo jestem do niej podobna ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj.. muminki mają coś w sobie nostalgicznego dla mnie... Obecnie chyba najbliższa mi Mama Muminka. zawsze wszystko ogarnięte i ciepło płynące z serca dla innych! Rodzina jest najważniejsza... a ja marzę, żeby moja się powiększyła i była pełna szczęścia...

    Może los się do mnie uśmiechnie i kubek wyląduje u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek z linkiem do posta udostępniony na www.decustyle.blogspot.com :)

      Usuń
  4. Kiedy widzę Muminki, zawsze się uśmiecham :) jedna z tych bajek, na które czekało się z niecierpliwością w dzieciństwie :) Bardzo lubiłam wszystkie postacie, każdą za coś innego, ale chyba moją faworytką jest Mała Mi, złośnica ;) Z krnąbrnym charakterem, ale i humorem. Natomiast najbardziej fascynowali mnie Hatifnatowie - chociaż byli jednocześnie przerażający :>
    Banner już wisi na https://domordoruwlewo.blogspot.com/
    Obserwuję jako Iza Ignatowicz, jako Izabela Ignatowicz lubię i udostępniam na fb :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała MI! za hart ducha i niezłomność! mała jak palec, twarda jak orzech :)
    uwielbiam ją za złośliwość, za podążanie za jasno wytyczonym celem

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubek marzenie! Ja najbardziej lubię Włóczykija - za to, że gra na harmonijce, lubi piesze wycieczki, nie lubi zakazów i chociaż jest samotnikiem to bardzo przyjacielskim ;).
    Banerek zabieram na mojego bloga tusierobi.blogspot.com a na fb obserwuję jako Pracownia Kaliny.

    OdpowiedzUsuń