piątek, 1 marca 2013

a słodkości polecą do....

dziękuję wszystkim za tak liczny udział w mojej rocznicowej rozdawajce. po dokładnym przeliczeniu komentarzy wyszło mi, że aż 239 dziewcząt stanęło w kolejce po moją poduchę, puszkę z kukułkami i retro nożyczki - to absolutny rekord i za to raz jeszcze DZIĘKUJĘ:) miałam mnóstwo roboty z wypisaniem Waszych imion na karteczki i wylosowaniem tej jednej. A maszyną losującą była tym razem mała Zo. Nie mam zdjęć z przebiegu losowania, ponieważ nasz aparat fotograficzny został ostatnio u naszej klientki dwie wsie dalej. Nie przedłużając zatem - zestaw groszkowy poleci do... Marty. Gratuluję!

36 komentarzy:

  1. Gratuluje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:)) Przepiękna wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, szczęściara, szczęściara!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za zabawę :) i Gratulacje dla Marty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ karciara ja po te kukułki tak się dobijałam rzecz jasna;) pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję serdecznie zwyciężcyni:)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Och..tym razem sie nie udało.Trudno. Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wylosowanej i dziękuję za miła zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziekuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Marty, a Ciebie Groszku pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Smacznych kukułeczek życzę Marcie :))
    A Tobie Groszkowa Panienko miłego wieczoru :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :)
    Paulinko u mnie obiecana "zimowa" sowa ;) taka z końcówki zimy, sówka która wiosny wypatruje :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwyciężczyni:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie dziękuję bardzo za świetną zabawę. :-) Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marta ma dziś swój radosny dzień - gratuluję i zazdroszczę strasznie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Marcie, dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje:) i wielkie dzieki za zabawe:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Marcie...ściskam Paulinko;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziękuję za zabawę a zwyciężczyni życzę smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla Marty i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję Marcie i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marta to ma szczęście! :)) Gratulacje!!
    Dziękuję za groszkową zabawę, fajnie było, stojąc w kolejce, pomarzyć o groszkach :)

    PS: Bardzo dziękuję za ciepłe tęczowe słowa...
    Zapraszam serdecznie do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. prawie, a przespałabym! No tak, bo to marzec, a u mnie "w marcu - jak w garncu" :D
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję Marcie.
    Paula uwielbiam Twoje rysunki, ale szaraki skradły moje serce.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. hm.. chyba coś mi umknęło :(
    ale: gratulacje dla szczęściary!!:)

    OdpowiedzUsuń