środa, 21 marca 2012

kolorowa pościel

dzisiaj będzie soczyście kolorowo - wiosennie:) no bo przecież mamy w końcu upragnioną wiosnę, i w kalendarzu i za oknem.
jakiś czas temu odezwała się do mnie Pani Kasia, która kupiła moją patchworkową poszewkę na aukcji zorganizowanej przez naszą kurę D dla Kubusia. Pani Kasia poprosiła mnie o uszycie pościeli dla jej synka. wytyczne były proste: pościel ma być z kwadratów i ma być mocno kolorowa. dostałam nawet skan odręcznego projektu pościeli:) przyznaję, że było to bardzo przyjemne i troszkę czasochłonne zlecenie, ale było warto:) a co najważniejsze - i rodzice i mały Piotruś zadowoleni są z efektów mojej pracy.




a tutaj projekt, którym się wzorowałam

przyjemnego pierwszego dnia wiosny:)
pozdrawiam

22 komentarze:

  1. haha, tak to jest w stylu mojej siostry. Wszystko wyrysowane, oznaczone, ustalone :)) Gratuluje poszwy, fajnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie ślicznie. A wzór identyczny z projektem, piękna współpraca;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, mega wiosenne kolorki;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pościel wyszła bardzo ładnie, jest kolorowa i energetyczna. Po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta pościel! Kolorki mega optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Istne szaleństwo!! No przepiękna ta posciel, mój Piotruś też byłby wniebowziety ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. o matulu przenajsłodsza.... to jest arcydzieło! czapki z głów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło! Widać, że to była bardzo udana współpraca. Skoro klientka zadowolona - realizacja w 100% zgodna z zamówieniem a to wielka sztuka! :)
    Sama planuję uszyć pościel dla mojego szkraba ale nie nabrałam jeszcze odwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulinko zapraszam Cię również do udziału w mojej zabawie! Jest to wymianka z motywem kwitnącej wiśni.
    http://projektowniaogrodowa.blogspot.com/2012/03/wymianka-z-motywem-kwitnacej-wisni.html

    Pozdrawiam,
    ComoLaLuz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDNA!!!!! Jak wszystko, co wychodzi spod Twojej ręki! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudeńko :)
    Normalnie się napatrzeć nie mogę - te kolory! Co za energia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna !!! Uwielbiam takie soczyste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. projekt cudowny! taka lekka kreska! :D
    no i oczywiscie wykonanie mistrzostwo - sama skakalabym z radosci jakbym taka posciel dostala:D wciaz tkwi we mnie dzieciak:D
    pieknie wyszlo, cudownie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W takiej poscieli mozna miec tylko kolorowe sny:) Piekna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulinko, jestem pewna, że komentowałam, GROSZKI szczególnie - może wpadły moje litery do spamu - czasem tam się dobre słowa zapodziewają ;)
    A jak nie ma tam tych literek, to ja jeszcze raz i pomysłu i wykonania GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic innego nie przychodzi do głowy - piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne rzeczy!! zapraszam do mnie:) www.pudremposypane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest. Bardzo mi się podoba :) Ja ostatnio kupiłam dla dziecka pościel w sklepie https://dekorativa.pl/ i też jestem zadowolona ale ten wzór jest super!

    OdpowiedzUsuń