niedziela, 12 lutego 2012

bardzo słodko, pastelowo czyli wyniki candy:)

dzisiaj bardzo w terminie - losowanie candy miało być 12 lutego i jest:)
bardzo dziękuję wszystkim za udział i już z góry zapraszam na kolejne - jest to bardzo dobry sposób na poznawanie nowych inspirujących blogów:) paczuszka poleci do numeru 47 pod którym ukryła się Małgosia. Gratuluję Małgosiu:D

ja pozostaję nadal w temacie torbianym: nowa toreb zakupova cukierkowo-pastelowa, bardzo słodka, jak dla mnie za słodka:)

do kompletu poszewka - raczej do pokoju dziecięcego... a może do sypialni?
 



zmieniłam też nagłówek mojego bloga, mimo tego, że bardzo lubiłam swoje sowy - potrzebowałam jakiejś drobnej zmiany w wyglądzie - no i znowu wyszło pastelowo:)


pozdrawiam zaglądających!





21 komentarzy:

  1. pieknosci jak zwykle! :))
    i poszewka w cale nie do pokoju dzieciecego.. no przynajmniej wg mnie.. ja bym ja do siebie wziela haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w zabawie i gratuluję zwyciężczyni! :)
    Nagłówek jest bardzo sympatyczny i wesoły jak wszystkie Twoje rysunki.
    Podusia i nowa torebka jest rewelacyjna, ja uwielbiam takie słodkie, cukierkowe kolorki :)
    Pozdrawiam,
    ComoLaLuz

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Zwyciężczyni :-)) Poszewka straszzznie mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście gratulacje dla Małgosi:) Torba świetna, poducha mnie zauroczyła:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!! Nawet nie wiesz, jak się cieszę!! To moje pierwsze wygrane candy!!!! Bardzo dziękuję! Wspaniale poprawiło mi humor - tydzień dobrze się zacznie :) Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęściarze :)
    Nagłówek świetny, poszewka i torba - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni!!! Zmiany świetne, każdemu od czasu do czasu są potrzebne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paula, nie mogę się dopatrzeć Twojego maila na stronie... jest tu, czy gdzieś się schował? Chciałam Ci adres podać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a w ogóle to zauważyłam, że wkleiłam sobie Twój banner do poprzedniego candy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, cudna torba i piękna poszewka

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyni :) A torba i podusia wspaniałe :) I radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Małgosi i dziekuję za miłą zabawę, torba jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę, gratuluję :) Świetna torba(y) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wylosowanej gratuluje:) Torbiszon z poduszka wcale nie takie slodke-w sam raz na wiosne,na przekor szarzyznie za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! I znowu podziwiam Twoje grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla zwycięzcy! :) Dziękuję za zabawę :) Fajny nagłówek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje wygranej i dziekuje za zabawee:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paula, mój mail: maginst@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Małgosi!!

    pastelowo, ładniutko...

    a propos nagłówka- bardzo podoba mi się Twoja kreska, rysuneczki przecudne!!! aaa podpis...niedyskretne pytanie- Autorko czy masz zdolnośći po "Tym" Mleczko...:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. poszeweczka przecudna zakochałam sie w niej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne rzeczy szyjesz, wszystko bardzo kolorowe i pasuje :)
    Chyba masz dużo tkanin i pomysłów :) miło przeglądać Twojego bloga. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń