poniedziałek, 20 lutego 2012

toreb, toreb, dla kogo eko toreb?

losowanie eko torby miało odbyć się 19 lutego i odbyło się:) do mojego błyskawicznego candy zgłosiło się 40 uczestniczek - wszystkim gorąco dziękuję za udział, znowu poznałam mnóstwo inspirujących blogów.


nie chciałam kolejny raz posługiwać się randomem a na drukowanie i wycinanie losów naprawdę nie miałam czasu - wybaczcie:):):) poprosiłam mojego męża, aby wybrał jedną liczbę od 1-40 i po długim namyśle (nie wiedział o co chodzi) wybrał nr 6 :)

Pod ową szczęśliwą szóstką kryje się ulinkap, która pisze:
"super torby! zawsze mam w torebce szmaciankę :) a swojej własnej patchworkowej się nie dorobiłam bo mam mnóstwo z targów turystycznych z berlina :)"

Gratuluję Ulu, proszę o kontakt na maila:)

Pozdrawiam radośnie wszystkich moich zaglądaczy!

8 komentarzy:

  1. hoho gratulacje:d ja planuje losowanie zrobic takie recznie w koncu, zawsze random.org uzywalam.. ale teraz mam nadzieje ze sie zmotywuje i potne wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni!!! Miałaś rewelacyjną machinę losującą;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję Uli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję Szczęściarze :)
    Dziękuję Ci za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej !!! Ulinkap to szczęściara, Twoje torby są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja gratuluję i zapraszam do mnie na skromne candy jako że jestem stałym zaglądaczem

    OdpowiedzUsuń