czwartek, 23 lutego 2012

cuda wianki u Anki:)

dzisiaj będzie trochę z innej beczki:)
otóż wczoraj wieczorem, dla odstresowania się po ciężkim dniu, przeglądając Wasze blogi natknęłam się na bloga Ani. I właśnie wtedy zwariowałam na punkcie beżowego maszynowego wieszaka, który u niej wypatrzyłam. Jest śliczny, prosty, delikatny.... wymarzony!:D Już widzę, jak wisi na ścianie u nas w domu - nasze puste ściany powolutku zaczyną się zapełniać


jak już zamawiać to porządnie, dlatego dokupiłam sobie jeszcze sovi wieszaczek, który idealnie wkomponuje się do pokoiku małej Zo:) Zosia jeszcze nie wie, że lubi sowy tak jak mama - wkrótce jednak się przekona.

a tutaj inne cuda wianki, które możecie zamówić sobie na jej stronie
zapraszam serdecznie w imieniu Ani



miłego lutowego dnia:)
ja zmykam do naprawiania dżinsów mojego K., który zagroził, że jak mu ich dzisiaj nie naprawię to odetnie mi dostęp do internetu...
dobrze, że nie do maszyny;)

8 komentarzy:

  1. Extra wieszaki, zajrzę tam na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te wieszaki. chyba też odwiedzę bloga Ani ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co ty gadasz ze ten wieszak taki tani!!! ;o dlaczego oh dlaczego akurat nie mam wogole pieneidzy!!! ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności na tej stronce;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ☼ ja już dzięki tym wieszakom wgapiam się w blok Ani - no polecenie warte tak dużych podziękowań, że nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy i świetne miejsce...
    dzięki za cynka ;)

    OdpowiedzUsuń