piątek, 24 lutego 2012

pokrowiec na wieszak

a dzisiaj
taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaram..... zaprezentuję pokrowiec na wieszak, który uszyłam sobie w zeszłym tygodniu. niby nic, ot co - zwykły sobie pokrowiec na wieszak. pomysł zaczerpnęłam z książki Tone Finnanger "Sew Sunny Homestyle". chciałam uszyć coś prostego, coś funkcjonalnego i coś pełniącego rolę dekoracji.



pokrowiec banalny do uszycia, ale przyznaję, że namęczyłam się troszkę z tą dolną falą - było trochę prucia i niecenzuralnych słów a efekt jest taki jak widać na zdjęciu:) rewelacyjny jak z książki nie wyszedł, o nie:) ale co tam - na zdjęciu przecież nie widać:P dodałam motyw serca, ale cały czas czegoś mi jeszcze brakowało, więc owo serducho przyodziałam w różnorakie guziczki

 
później już z rozpędu uszyłam kolejny pokrowiec, tym razem błękitny. Chciałam też by był bardziej funkcjonalny, dlatego doszyłam mu kieszonki, na np. korale, ale efekt mojej pracy nie był zadawalający, dlatego długo zastanawiałam się czy w ogóle go Wam pokazać, ale co tam:) jak już jest to też pokażę


i na koniec posta podzielę się z Wami niespodzianką, którą listonosz przyniósł do mnie w miniony poniedziałek. sprawczynią przemiłej niespodzianki była marysza
a oto co zawierała przesyłka - UWAGA DUŻO ZDJĘĆ!:)



kosmetyczka
portfel z mega wielkim guzikiem

wymarzony notesior



Dziękuję Agnieszko - sprawiłaś mi ogromną niespodziankę i jeszcze większą radość!:)

15 komentarzy:

  1. ooooj ty mi jeszcze wieksza radosc sprawilas swooimi pieknymi podusiami i kosmetyczka - ktora obeznie towrzyszy mi caly czas w torebce :D

    wieszki wyszly ci genialnie! tez kidys uszylam pare takich pokrowcow, tylko ze moje byly takie suepr zwykle, bez dodatkow i kiszonek.. twoje sa duuuzo lepsze! i ten niebieski jest sliczny nie wiem co ty od niego chcesz:D aah i susz to za skiazka fajna? ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieszaki cudowne, szkoda że w Polsce brak tak inspirujących czasopism;( prezenty fantastyczne...pozazdrościć...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny pokrowiec ;) szalej dalej z maszyną do szycia :) dobrze Ci idzie! A prezenciki piekne, takie od serducha! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tymi kieszonkami. I kolorki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wieszaki cudo .... przeznciki sliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wieszaki:) pomysłowe.

    a prezenty.. sama chciałabym dostać taką niespodziankę, notesik jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajnie poszyłaś :) piękne mają wieszaki ubranka :) i nie czepiaj się niebieskiego
    a prezenciki cud - miód :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokrowiec rewelacyjny - w prostocie tkwi cały urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj piękny pokrowiec :)
    pomysł świetny, a prezencik cudny,
    ja również wczoraj zostałam obdarowana przez rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł z tymi pokrowcami na wieszaki! Dobrze że zdecydowałaś się je pokazać bo wyszły świetnie! :)
    Prezenty fantastyczne, trochę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne pokrowce na wieszaki, podoba mi się pomysł z kieszonkami. Świetne prezenty!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokrowce... trudne... wyszły Ci piękne :)
    A przesyłki od Maryszy zazdroszczę strasznie...
    sama już jakiś czas choruję na taki planner...
    oj cudny jest!!!
    Buziaki M&T

    OdpowiedzUsuń