czwartek, 9 lutego 2012

eko torby z odzysku i candy błyskawiczne

Robiąc porządki wygrzebałam z szafy całą masę bawełnianych toreb, które kiedyś dostałam. O wiele bardziej od foliowych wolę zabierać na zakupy bawełniane siatki. Lubię być EKO:) Dlatego zmodyfikowałam nieco moje dotychczasowe torby na bardziej kolorowe i bardziej uszate. Nieciekawy brązowy napis ukryłam pod patchworkową aplikacją a uszy zamieniłam na kolorowe i trochę dłuższe. Jak Wam podoba się taki efekt?

 

Bardzo cieszę się, że przybywa moich blogowych obserwatorek - okropnie miło wiedzieć, że ktoś tu zagląda. Z tej z okazji chciałam Wszystkie eko blogowe koleżanki zaprosić do mojej błyskawicznej rozdawajki - z pośród wszystkich komentujących wylosuję jedną, do której poleci eko toreb z odzysku - w czerwieniach lub w błękitach - do wyboru:) Mam nadzieję, że przyda się na wielkie szpermarketowe zakupy!:) Info można dodać na swojego bloga, ale nie zmuszam i nie wymagam tego:P Losowanie 19 lutego

41 komentarzy:

  1. to ja skomentuje, że choć kocham beże to na zakupach przydaje się kolor i już beżowych toreb nie szyje:) a taką od Ciebie to bym bardzo chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebiory super! bardzo mi sie podoba przerobka! tez w sumie kupilabym troche takich toreb do przerobienia, ale jakos nie trafilam jeszcze na takie bez jaks durnych napisow, reklam albo wzorkow;p a jak sa to strasznie wielkie te napisy;p wiec bardzo chetnie przygarne twoje cudenko gdyz ja nawet na uczelnie takie torbiory zabieram :D i hmmm.. chyba wzielabym czerwony gdybym wygrala, tak do wlosow zeby pasowalo haha :D

    zaraz wrzuce info na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jako wielbicielka Twoich patchworków stanę sobie w kolejeczce - też wolę materiałkowe torby na zakupy a te Twoje po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Groszkowo - Torby są EXTRA - zapisuję się na niebieską^^ I Ciebie jako miłośniczkę patchworków serdecznie zapraszam - http://mrs-pereira.blogspot.com/2012/02/zakadamy-sklep-i-candy.html

    :))

    OdpowiedzUsuń
  5. torby są rewelacyjne. u mnie tez dominują te materiałowe ale jeszcze ich nie przerabiałam tylko noszę takie z oryginalnymi napisami. z przyjemnością zapisuję się do kolejki na Twoją torbę ale pomyślę też o przerobieniu swoich, dziękuje za inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super torby! zawsze mam w torebce szmaciankę :) a swojej własnej patchworkowej się nie dorobiłam bo mam mnóstwo z targów turystycznych z berlina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Ci wyszły...
    i ja się ustawiam :)
    oczywiście po tą w niebieskościach :)
    Buziaki M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że lifting tych toreb przebiegł bardzo pomyślnie i zakończył się 100% sukcesem! ;) Pięknie wyglądają, są radosne i kolorowe. W sam raz na rozpędzenie mrozu, zimy i przywitanie wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ja ja :) ostatnio nawet przeglądalam Twojego bloga i znalazłam tą z sówką, cudna była :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się oczywiście w kolejce...wolę szmaciane:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No to ja też dołączam, bo moja świąteczna właśnie dogorywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne torbiszonki. Ustawiam się w kolejce. miałam w planie uszyć sobie jedna w ferie, ale kto wie. Może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torby świetne, jak tu się na takie śliczności nie zapisać, hę? :)) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. :) no to i ja się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jestem EKO i zawsze w torebce mam przy sobie materiałową torbę, te które przerobiłaś są rewelacyjne więc się grzecznie ustawiam w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne torby... zapisuję się na czerwień :) choć niebieskość jest mi bliższa...a le tym razem postawię na kolor ciepły :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ty to zdolna jesteś :) cudne te torby ci wyszły! chciałbym umieć szyć...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem, czy mogę uczestniczyć. To mam nadzieję! Dzięki za przypadek!

    http://letniipriut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. są prześliczne!!! marzy mi się ta w niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja ja..mnie wybierz mnie...:-))))
    śliczne i mam nadzieję...:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie piękne, jednak czerwona skradła moje serce :)
    Pozdrawiam!
    martabudzinska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna po prostu cudo:)
    Zgłaszam się:)
    Pozdrawiam z: http://tamgdzienieczekanikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. o wow! to ja chcę torbę :D też chcę być eko!

    OdpowiedzUsuń
  24. o ja uwielbiam takie torby :D więc szybko staję do kolejki :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam eko-torby! Twoje są rewelacyjne! Aż brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja też ustawiam się w kolejce - piękne są !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy ja też mogę spróbować szczęścia i ustawić się po eko - torbę :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne torby. Spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne torby, jeśli mogę stoję w kolejce po czerwona :)
    śliczna!!!!!!!!!!!!!!
    annarozmyslowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Z taką cudną torbą na zakupy-jak najbardziej!!!!Spróbuję i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obie śliczne, ale ja ukochałam niebieski!
    Mamo Zo. - taki prosty piękny zamysł z uszami w kolorach z odzysków!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. torba przecudna ... ja ja się zapisuje pozdrawiam
    http://www.artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne torby, szaleję za takimi. :)) Chętnie się zapisuję, może dopisze szczęście. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też lubię być EKO :))) Pięknie i zupełnie wyjątkowo wyglądają po zmianach.
    Posyłam serdeczności i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne torby !!! Byłabym bardzo szczęśliwa gdybym stała się posiadaczką jednej z nich. Pozdrawiam i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne są ! : ) chciałabym taką jedną..

    OdpowiedzUsuń
  37. wow!
    please enter my name...
    I like> blue!
    lapappilon.blogspot.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń